Музика – це вид мистецтва, що істотно
впливає на становлення особистості в дошкільному віці.
Широкі можливості у розв’язанні
проблеми розвитку творчих здібностей дитини надає гурткова робота, що набуває
сьогодні дедалі більшої популярності та є однією з частин організації
життєдіяльності дітей.
Основними показниками компетентності дошкільника
в сфері музики є ознайомлення дітей з творами мистецтва, здатність створювати
музичний образ, дитяча творчість.
Новітні психолого-педагогічні
дослідження підтверджують велике значення і необхідність раннього музичного
виховання, що відповідає природним закономірностям інтелектуального і
психічного розвитку дитини.
Гурток «Фа-соль-ка» організовують на
основі врахування інтересів та здібностей вихованців 5-6 років. Гурткові
заняття проводять о другій половині дня, у час, відведений для ігор та
самостійної художньої діяльності дітей. Відбирання дітей до гуртка у формі
індивідуального прослуховування, під час якого дитина має безпомилково чисто,
чітко, ритмічно відстукати долонями запропоновані ритмічні малюнки різної
фактури, проспівати просту знайому пісеньку, на музичному молоточку простукати
ритмічний малюнок, чітко інтонуючи задану мелодію.
Програма гуртка містить інформацію про
мету і завдання його роботи, структуру і методичні рекомендації до програми,
опис очікуваних результатів, основні показники життєвої компетентності дітей,
тематичний план роботи.
Зміст програми відповідає дидактичним
принципам: від простого до складного; від дійсності – через мистецтво – до
життя, єдності навчально-пізнавальної та творчої діяльності, інтегрованості,
превентивності, рівноправності, доступності, активності, наступності,
цілісності систем.
.
ВідповістиВидалити